ГУРТОК СООKING CLUB
Керівник гуртка: ЛЕВИЦЬКА ЛЮДМИЛА
СТРАВИ BISTRO:
І. ХОЛОДНІ
майонез https://www.youtube.com/watch?v=sAA_5tzOYqc
https://www.youtube.com/watch?v=8OwbhcEouqQ
соус песто https://www.youtube.com/watch?v=LWs9qoOzeek
смузі 7 різних рецептів https://www.youtube.com/watch?v=6SvOj_djCEQІІ.СОЛОДКІ ДЕСЕРТИ
солодкі сирки https://www.youtube.com/watch?v=YQ4tOTgXECA
морс із журавлини https://www.youtube.com/watch?v=tD8kRXjM7yM
арахісова паста https://www.youtube.com/watch?v=hr4gN_Vsy3E
нутела https://www.youtube.com/watch?v=wyddsOaL2dI
Психологічний гурток "Пізнай себе" (інклюзія)
Керівник гуртка - психолог БОРИСЮК Альона Михайлівна
Слова “хворий”, “каліка”, “неповноцінний”, “неспроможний”, “з вадами” створюють стереотипи. Натомість краще використовувати словосполучення “людина з інвалідністю”, “людина з ДЦП”, “людина, з особливими потребами”, “незрячий” замість “сліпий”.Із незрячою людиною цілком нормально вживати слово “дивитись”. Для неї це означає дивитись руками, відчувати на дотик. А от із людиною з порушенням слуху краще говорити так, щоб вона бачила губи співрозмовника. Часто такі люди вміють читати те, що ви говорите по губам.
Людину на візку треба попередити про архітектурні бар’єри, щоб вона заздалегідь могла зрозуміти, як їй кудись дістатись, а ще – краще перебувати на одному рівні очей із людиною на візку, щоб обом було комфортно в спілкуванні.
Незалежно від зовнішності, стану здоров'я, рівня добробуту батьків і фізичних вад, будь-яка дитина заслуговує на щасливе дитинство. Кожній дитині, як і дорослому, хочеться мати друзів, сміятися, досягати своїх цілей і відчувати підтримку.
Тож будьмо добрими та чуйними! Добро породжує добро!
Психологічний гурток "Пізнай себе" (інклюзія)
Керівник гуртка - психолог БОРИСЮК Альона Михайлівна.
Коли у дитячому колективі з`являється дитина, яка поводила себе не так, як усі. Ні вчителі, ні батьки особливо не намагаються пояснити, у чому проблема розвитку цієї дитини, її індивідуальні особливості, чим ми можемо їй допомогти, що в наших силах, щоб допомогти пристосуватися цій дитині до дитячого колективу.
Через це колектив поділиться на дві категорії: людей, які її не помічали, ігнорують та людей, які над нею насміхаються.
Та тільки деякі з нас намагаються встановити щирий контакт.
Ця добірка корисних матеріалів стане у пригоді вчителям та батькам, які хочуть пояснити дітям, хто такі «люди з особливими потребами» та як з ними спілкуватись. Це допоможе зробити навчання в інклюзивному класі/групі комфортнішим для всіх.
Мультфільм про те, що всі – ми різні
2-хвилинна анімація розповідає, що не треба прагнути бути такими, як усі. Бо насправді всі РІЗНІ. Радше – люди намагаються приховувати це, аби наслідувати когось.
“Дивовижні речі трапляються”
Анімоване відео пояснює, що всі люди – різні, і мозок у кожної людини працює інакше. Мовляв, є відмінності, які легко можна помітити, а є не такі очевидні. Відео показує, що таке аутизм та як людина з ним сприймає інформацію.
“Яким могло б бути Різдво без любові?”
Це – історія про їжака на ім’я Генріх, який прийшов до нового класу. Однолітки не спілкуються з ним, бо він має колючки. Напередодні Різдва однокласники дарують йому подарунок, завдяки якому вони зможуть дружити і гратися!
"Молодіжний клуб"
1. Прості речі рятують життя (як захиститися від COVID - 19).
2. Формула геніального колективу.
3D анімація «Одна сім'я. Їжа для всіх»
3. Як досягти успіху
3D анімація «Ніколи не здавайся!»
5. День пам’яті Героїв Крут
Гурток "Літературна студія"
Теми для опрацювання
Мистецтво.Літературний процес.
Жанрова різноманітність літератури
Основні поняття стилю та літературного напряму
Немає коментарів:
Дописати коментар